10/30/2013

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012 Day 1_Part 1

我們終於返來啦! 這次旅程為 2012 年留下一個完美的句號! (雖然2012年仍未過去) HAHA! 起碼過咗12月21日大家仍然依舊存在,生活依舊要過! 在此預祝大家2013年永遠都笑口常開,身體健康! YEAH~~~~

因為 BOOK 唔到零晨機位,所以只好BOOK早上 7:55 起飛的航班! 感覺好似去泰國咁 (因為每次去泰國都係咁上下時間上機^^)


 


臨上機前買咗個早餐比自己,因為深知飛雞餐唔方好味!! (但係這個如來都唔好味)

 

唔好味的飛雞餐!



約 3 個多少時後, 我哋就到咗SEOUL 了!
 

 
過關時要CHECK 埋 FINGERPRINT 架!! 預備好你既INDEX FINGER 啦

出到去我哋就揾LEE 個售票處買BUS TICKET 去南山(NAMSAN),$15,000WON PER HEAD,你可以CHOICE 踏 METRO 但係韓國既地鐵出名要成日上樓梯,站與站之間又係遠到不得了,所以我哋情願 BY BUS 去到酒店門口,又唔駛拖住個喼係咁行,否則未到酒店都冇咗半條人命!! 係貴過METRO 但平過TAXI! 絶對係唔錯既選擇架!!



買完飛就去GATE 11A,預備踏車LU......BUS NO IS 6702,途經幾間酒店,我哋住果間係尾2個站,車程約1.5小時!真係好方便架~~~

 
 
 

 


 

這個係一張貼在自己的行理,另一張就自己KEEP,到達目的地時就要比司機核對!唔怕攞錯咗!!




這一間就係我哋這5日4夜住宿既地方! 這裡的員工好NICE,英文又OK,近3號線東國大學站 EXIT 1 (步行約5 MINS),酒店附近有7仔可以買野食,在東國大學站EXIT 1附近有COFFEE SHOP,CAKE SHOP咁,附近還有好多食店比你CHOICE架,而且近N首爾塔架! 另一窩心既係有FREE SHUTTLE BUS 去明洞及東大門架(來回接返架),絶對慳唔少$啦!!
 

 

 

首爾有幾凍!? 睇都睇到啦~~

 

 





酒店大堂的聖誕擺設!

 

 




 

這間就是我哋要留4晚既房啦!有一個好正既咖啡機,又有CELL PHONE 可以用,屎塔又係可以洗PAT PAT,不過我最LIKE 係佢既電熱廁所板,咁就唔怕做大事時冷親啦LOL!我間房係可以望到N首爾塔架~~~~SETTLE 晒所有野!要醫 肚啦~~~要追番D時間!
 
 

 
 
N首爾塔,從我哋間房影出去架,我老公影的,OK喎 ^^
 

 

係咁2 在seven買咗2條紫菜飯卷+韓國香蕉牛奶! 個卷飯普普通通啦,但係個香蕉牛奶就不得了啦!!好好飲,之後我哋每一日都有飲,而且還買了幾PACK返香港添呀^^!!吃飽後要出發啦!!N首爾塔我哋嚟緊啦~~~~

 
 


 待續...

沒有留言:

張貼留言