11/30/2014

簡簡單單牛排餐


常要OT的我,有時回家真的很倦,真的提不起勁煮飯吃。但在街外吃呢,往往常不啱自己口味,所以辛苦點也是自己煮的好了,最簡單而又可以豐富點的必定有佢「牛排餐啦」! 

材料 :  (由於OT 夜返,趕住食呀,所以煮的過程冇影相,只用文字塔夠啦 ^^)



美國肉眼排 2 件 (每件0.75寸)
薯仔 4隻 (Salad)
雞蛋 4隻 (Salad)
雞脾菇 2 條
金菇1包
脆肉瓜 2 條

做法 :

Salad - 薯仔同雞蛋放入滾水煲熟 (但不要同時間一齊落呀,蛋要同水一齊煲滾後約 5 分鐘就OK,當蛋煲好從水中拿走,只留番薯仔仍在煲的時候你要加一些鹽煲至用义可以穿過薯仔就OK架啦,當然你可以分開煲,我賴唔想洗多隻鍋才一齊煲姐lol)。之後,蛋只留蛋白一開八,薯仔去皮一開四架黑椒少許海鹽同BB 沙律醬約2湯匙攪伴好就OK

炒蔬菜 - 放蒜頭約4粒(切片)炒香,下菇類及脆肉瓜大火炒,加雞粉 1/2 茶匙,生抽 1 茶匙,同蠔油 1 湯匙,1/2 茶匙糖,炒熟便可

肉眼排 - 抺乾淨用海鹽同黑椒醃一醃,大火燒紅個PAN,用牛油起鍋,把牛排放上,每邊約煎 2 分左右,不要把牛排反來反去,煎好一邊到另一邊,我每件牛排都係0.75寸厚! 煎出來約7成熟,我老公要7成,但我愛5成,所以我會每邊約煎 1 分 10 - 20  秒 便可
 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
有肉,有蔬菜有澱粉質,營養晚餐~~~~~

老公話: 老婆放工返到屋企求其煮啦,唔好咁辛苦
老婆話: 咁麵包加鹽啦!!
老公話: 我得架,我細細個都食過麵包加糖
老婆話: 吓............我從未食過D咁既野,而且我話加鹽唔係加糖
老公話: .........................我都係唔想你辛苦姐......
老婆話: 知啦,但我想煮喎,我想你食得開心 LOL (我當煮野食係一個娛樂自己既放法),其實當見老公食得好開心既時候,自己都會開心架,你DUM 下我,我DUM下你咁姐~~~~~ ^^

沒有留言:

張貼留言