1/26/2015

梅菜扣肉 (非油炸版本)


梅菜扣肉絶對是我家主人喜愛吃的餸菜其中一道,有時在超市見到佢又會心思思想吃,但我一定STOP 佢,加多一句made in China, come on la~~~之後佢就會好乖咁放下個罐頭 (本人對made in China 的罐頭係萬分抗拒,不喜勿插)

既然佢咁愛吃,咁想吃,我就煮比佢食啦!  (因為情人節快到....大家明我意思啦...HOHOHO...講笑)

材料:



五花腩 1 塊
甜梅菜 3-4 棵
薑2-3 片
蒜頭 1 粒 (切細粒)
乾蔥 1-2 粒 (切細粒)

調味:

1.  老抽 3 湯匙 ( 1 湯匙搽豬皮,2 湯匙用來炒梅菜)
2.  冰糖約 3-4 粒 (波子仔大小)
3.  花雕酒 2 湯匙
4.  雞粉 1 茶匙
5.  水約1/2 杯

做法:

1.  甜梅菜清洗乾淨,浸水 1 小時,榨乾水份,切碎備用



2.  洗淨五花腩, 放入滾水汆水約 10 分鐘,撈起再清洗一次,晾乾水,用豬插在豬皮上插數十下,(目的為了使豬皮上色更靚,及更易入味),之後掃上約 1 湯匙老抽,令豬皮上色放置一會備用




3.  熱鍋熱油,下薑片先炒梅菜,之後下蒜粒、乾蔥粒炒香後,下調味炒至聞到香氣為止便可



4.  炒完梅菜,可以處理五花腩 (因為理應已經上好色),用刀把五花腩每件厚切 (約 1 cm左右)


5.  之後預備一個煲,把五花腩皮向煲底排好,舖下已炒好的梅菜在五花腩面上, 蓋蓋或鍚紙




6.  水滾後,把小煲放入大煲裡,蒸約 2 小時熄火,用大碟蓋在小煲上,立刻返轉個煲,肉汁便會流山來,五花腩的皮便會向上,出來的樣子很不錯呢!

 

7.  把倒出來的汁料煮熱及最後試味,煮好後把汁淋在豬肉上便成


備註:

1.  要這個菜做得好味,梅菜是佔一個十分重要的位置,做這個菜最好買的梅菜是多葉那種 (惠洲來的甜梅菜好味的,大澳出品的也不錯架)

2.  記住一定要買甜梅菜,最好買平時用開,那麼就不用擔心因梅菜過咸而影響整體味道

3.  如果不怕油,可以把五花腩上色後,用油炸至金黃香脆後,放涼一會便可以切,因為我唔想用油太多,所以做了言個簡單版本 (用油炸後五花腩, 可令豬皮鬆,化其實更好味的,但我唔要炸了)

4.  如用鍚紙的朋友,請緊記用'光'面對住食料,暗面向住自己

5.  梅菜一定要炒過才用,這個步驟不能不做

6.  五花腩最底的部份肉質很鞋,怎樣炆、煲、燉都會鞋的,所以我通常會切走用來煲湯,因為不想應該整體感覺







沒有留言:

張貼留言