9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 4_Part 1

由於昨日用了差不多一日既時間去一個景點,所以我哋決定放棄唔去小法國,但我一定會再來,也許看櫻花或紅葉的季節再來吧!!


今日的第一站係清溪川 (METRO 5 號線光化門站(533) EXIT 5) 
 
 


這個雪榚型既建築物就係清溪川的地標,可以話係清溪川的起點!! OK! Lets go~~

看到一些資料話韓國人好自豪有LEE 一條溪/河/川,因為本身係一條SUPER無敵嗅河(同沙田城門河有得揮),但經過改建,維修後整條溪/河/川都變得清澈見底^^!!香港學下人啦!!!   
 


鴨鴨你唔凍嗎? 仲游水!?勁呀!!!
 
 

我的LOW B行為又來啦!HAHAHA

 
 
沿途係有好多指示比途人架!!有英文,有D還有中文架!!沿路行你係可以去到廣藏市場,東大門!!好鬼方便~~~

 
 


終於到咗廣藏市場啦! 好似還未開門喎!!其實入買既食市都開晒架啦!!你見到這個入口係買布料架!!




有好多小檔攤,就算你唔買只係望下都好開心!! 其他人我唔知,起碼我係^^

我的至愛泡菜!但老公唔比我買~~~~嗚嗚嗚!!!冇陰公~~~


當日有好多日本人買既明太子呀!!好新鮮~~~


唔知係咩魚呢!!!


我哋在這間舖頭買咗一大包魷魚干同埋2大包雞泡魚干!!好好味!好正


本來我想買埋LEE D 柿子干返香港比媽咪同奶奶,但買完魷魚呀魚干呀好重呀,所以只好放棄,真係好鬼後悔呀~~~


食市果邊好熱鬧!!講到食我當然唔會唔八啦~~~

見到好多小檔子都係買這種餅,這個餅叫綠豆餅,入面除了用綠豆做之外,還加入一些素菜,冇肉架!!

見到老闆娘將D綠豆倒入這個石磨裡,之後就有一D豆槳流出來!


流出來既豆槳會加入一D素菜一齊攪拌,之後就會攞去煎架啦!!




煎到金黃色,佢哋D韓國人係會點洋蔥醬油一齊食架....(我當然有跟人咁食啦,的確好好味喎),個餅看似好油但食落一D都唔油~~~~(如果太油我會肚痛架,但係我冇肚痛喎LOL)
 
之後我哋沿路直行,好快就到咗東大門LU

 
又係SHOPPING TIME ~~~
 

買滿好似50,000WON有禮物送,我當然唔會'SIT'比佢啦!!我要咗左手邊既手襪!
 
填番D TAX FREE FROM先~~~~
 

右手既手襪,我剛講咗係買滿$50,000WON就會送! 咁左手邊呢!? 哈哈哈!係我在網上搜集COUPONS時發現架!咁我當然剪定個COUPON先啦!去到DOOTA G/F 既 information centre,比佢CHECK埋個PASSBOOK,佢哋就會比個禮物包架我LU~~~~~(有JETSO就要攞!C 奶本色也)!

 
 
待續...

沒有留言:

張貼留言