9/14/2014

我的個人護膚用品

從前好喜歡SISLEY這個牌子既護膚用品架! 特別係佢既FLOWER GEL(藍色果支),真係好正,用完佢之後,塊臉好似飲飽水咁~~~~



之後就好LIKE雪花秀~~~好愛它的味道,好愛它的質地,冬天用佢好滋潤,夏天用就似乎潤過頭 (對我來講!haha), 所以我通常會冬天才用~~~~
咁夏天呢!!  就係CLINIQUE!絶對係我既近排至愛 



來一個大合照先


LEE 枝好野真係唔錯!佢對付細紋真係OK喎!當然如果你D紋好似何守信咁多,要去拉皮啦!LEE枝野係可以搽埋眼部皮膚架(除咗EYE CREAM 之外),所以對付D眼部細紋係WORK :) AT LEAST我係囉~~~~


而這一枝呢! 我覺得真係唔差,我唔可以唔搽佢(咁誇!哈哈又係好誇既),不過咁佢真係對付D黑斑係WORK 喎,也可以均勻臉部既膚色,我係見住我塊臉冇啦啦有2 點黑野,之後搽佢約一個星期就淡晒同收細咗個面積!!所以我會KEEP 住用佢! 但如果係雀斑問题,我可以好肯定咁講一定幫唔到你!! 如果你係晒完太陽後發現自己冇啦啦有一點點黑色既衰野在你塊臉出現,用佢係OK架!!


收細毛孔既PRODUCT大家都應該用唔少,這3枝既組合效果唔差,控油同收細毛孔既效果OK,我同老公搽咗後,佢出完街返到屋企D臉油都冇以前咁多,不過冬天唔好用呀,乾過頭架,唔會有乾紋架......
 


呢個係新買的,未試呀,試咗再同大家分享


這都是新買的,SALE 姐姐話係可以FIRM到塊臉架喎(咁好,對於我這個電波老年應該係恩物!哈哈哈),未知效果,試咗再講。


這枝野,我叫佢做黃油,係潔膚水後用既,之後才搽你用開既CREAM 咁佢係可以幫你吸收得好D架~~對於我黃油都好夠潤架~~

上面枝野就係我之前在卜度講過,用EYES MASK之前會用枝EYE GEL在眼部碌來碌先,就係LEE 枝啦,單獨用都OK架,當我覺得隻眼唔夠精靈,我就會用佢架啦,C服:)

左上角就係水分CREAM,可以晚上厚搽當MASK,第二日先洗(之前都講過LU),中間係PAPER EYE MASK,右手果包就係SUPER 無敵既MOISTURE MASK,好RICH好RICH,如果係油性皮膚既朋友夏天用怕會RICH過頭,用完佢我會覺得自己塊臉好潤架,不況一試


沒有留言:

張貼留言