9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 4_Part 2

行路行咗好耐!!個肚又叫我啦!!今朝只係食咗個綠豆餅還要2個人分!!
今次我哋揀咗一個FOOD COURT度食野~~~




這個LEMONADE 好好飲~~~


泡菜呀泡菜我好愛你呀~~~綠色既辣椒仔超好味!!!



這個旅程我真係愛上了這個飯卷,差不多每一餐我都會食!!

這個牛肉石頭飯都好好味喎!

我的烏冬!!不過不失啦!

見到佢又忍唔住又食LOL (在好凍的天氣下,吃這個MUFFIN 係凍上加凍,不過好好味)


東大門絶對係SHOPPING 聖地!有一些商場係24小時營業,有一些係開到零晨4點,真係可以比你慢慢行慢慢睇架,但記住要同佢哋講價,我覺得佢哋既價$MARK得好高,當然我唔係大批咁入貨,所以明白佢哋係未必會比批發價我,但零售價都唔好MARK 得咁過份高好喎,佢哋會比一個價錢你,見你個樣唔多願,佢哋就會問你比CASH OR CARD,比CASH又會多D DISCOUNT,都最後你都唔多願,佢會比個計數機你篤個數比佢,佢可能會還價,但你要堅持!通常你係會講價成功架 ^^  當然人哋叫價$30,000WON 你還人價 $3,000WON.  呀水會賣比你咩!!祝大家講價成功^^




 
係時候要去下一站明洞啦!冇錯又係明洞!因為最後一激! HAHA

X'MAS 真係勁,D人多都不得了!!

點知上到明洞地面,又唔係好多人喎!!點解咁奇既!!
 

街頭小食小不了~~~



但我哋今晚係食炸PORK CHOP!




這個炸蝦炸豬排真係好好味! D飯又係好好味~~~我覺得好味過尖沙咀THE ONE果間丼吉日本吉列專門店餐廳喎!!

薯仔蟹餅!正呀~~~~魚旦烏冬好鬼好味~~~~


這個甜品都好正唔太甜!

 
吃飽飽啦!要SHOPPING LA....去返THE FACE SHOP(明洞2號店找李小姐先LOL)!!買到咁上下要返酒店收拾行理啦,因為明天要走LU

這幾天的收穫 ^^


紙袋,膠袋山 ^^

買衫、買袋、買帽、買襪、買MASKS、EYES MASKS (這裡有160塊)、HAND CREAMS、COOKIES、魷魚干、雞泡魚干、CLEANING FOAMS、連洗頭水我都有買(韓國'呂') SO ON..............真係抽死我哋架!!但點解唔見有小食既!?唔通我轉性唔買零食!? 哈哈哈,唔好傻啦,我未買乍! 明天血併樂天呀!!

這些就係送比我既SAMPLE 啦~~~~

待續...
 

沒有留言:

張貼留言