9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 5

今天係我哋韓國之旅最後一日啦!!時間真係過得好快呀~~~~今天我哋很最就起身,做咩!?掃貨也~~~~~首爾站既Lotte Mart (METRO 4號線首爾站(426) EXIT 1!!

這部機係可以買單程票同埋增值T-MONEY CARD 架!
 

東國大學站既環境!



預備SHOPPING 啦~~



SHOPPING 還 SHOPPING都要食咗早餐先既^^ 最後一日啦當然都係食我的至愛 DUNKIN DONUTS 啦!! 

好啦要掃貨啦!!

冇車仔點掃貨呢!!


放100WON 就可以攞到車仔用架啦!當你用完之後放回原位就可以攞返100WON架啦~~~~

 
入面都好大喎,好似泰國既BIG C,但更齊整更清潔更C 服~~~

這些菜好靚呀,真係想買晒返香港呀~~~~~

正在掃貨當中,這間LOTTE MART 係有兩層架!! 不過上層冇咩特別野睇!!


裡比埋紙箱,封箱膠紙同埋繩比你PACK 箱架!! 好鬼體貼!!



我老公幾忙咁PACK 箱LOL
 
 
一大箱零食
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
有一個唔大唔細既FOOD COURT~~~~



係時候要返酒店啦~~~放底D野先順便CHECK OUT 啦!  酒店好好比我哋LATE CHECK OUT 到2:00PM (我哋今晚係踏八點左右機)! 

又肚餓啦!今次我哋去咗酒店附近食午飯!!這裡係有好多野食架~~~~
 

我哋今次去咗食LEE 間~~

又係我的至愛!泡菜加蘿白!!佢哋做得好好味呀~~




哈哈!當然少不了的飯卷啦~~~~好好味呀~~~

這個海鮮辣湯麵!! 好味~~辣D仲好呀!!

炒年糕不過係唔辣既!好港式呀~~~

這個收集紙杯機好CUTE 喎!
 


吃飽後就走去對面既GS25買雪糕食!! LOL


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
返酒店啦,要走啦!因為要玩TAX REFUND 呀,預早D時間有SO架~~~老公臨走前影埋男洗手間就走 (好鬼LOW B,但個WASHROOM又幾靚喎)!!我哋踏返AIRPORT SHUTTLE BUS 去機場約1.5個小時到啦~~~~首爾再見啦!飯卷再見啦!泡菜再見啦 :)


話咁快就到機場! 唔好講咁多,去CHOP 個STAMP在我D單到先!否則係REFUND 唔到$架!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


係LEE 度啦,這裡只係CHOP STAMP,係唔會比$你架!有機會會CHECK 你的貨物架!睇下是否同張單MATCH囉!但當日冇CHECK 我哋喎,但有CHECK 其他人!! ^^ 咁邊度比錢呢! 係要你過咗關後去GATE 28 度攞錢架!!! (咁姐係話你CHOP STAMP 後,去CHECK IN 之後過韓國海關後到GATE 28 REFUND $)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
未問人攞$前請望下你D單先! 你會發現有D單係寫住Global Taxfree、Cube Refund or TaxFree Form
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

你D單係邊一種就要去邊一個COUNTER,如果你D單係GLOBAL 你係唔可以在TAXFREE 果邊攞$架!!大家記住啦 (左邊係GLOBAL ONLY, 右邊係TAX FREE ONLY),咁Cube Refund呢!

Cube Refund既單又係另一個COUNTER,佢哋係唔會立刻比錢比你,係要透過CREDIT CARD 過數架!所以你要寫清楚你既個人資料啦! 包括name, address, passbook no. and credit card no. 之後你就將你D單放入個膠箱內就OK 啦! 係好Q煩,我哋2公婆3 個COUNTER 都要去晒!!! 好彩預早咗時間姐,這個動作都已經用咗我哋差不多1.5小時呀~~~~
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
FINALLY攞返晒D錢啦(除咗Cube Refund果D),退番約HKD300幾架!!哈哈!
 
既然有$攞,個身又痕LU lol! 買野飲先~~~ Smoothie King must try arrrr!
 
吃過晚飯先!
 


 
 
係時候要上機啦!真係要走啦~~~~後會有期啦
 
多謝收看~~~~ ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言