9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 3_Part 2

唔知係唔係平安夜既關係,塞車塞到不了,本多係1個多小時既車程要差不多2小時才到!!真係想死呀~~

METRO站裡的地下商場,不過冇時間去WINDOW SHOPPING 啦!!要吃飯呀!!鷺梁津水產市場我哋嚟緊~~~METRO 1號線鷺梁津站(136) EXIT 1

因為我哋在高速巴士客運站去,所以我哋冇去1號線(否則我哋轉線都轉到頭暈都未到呀),我哋去咗9號線梁津站(917) EXIT 2




出站後直行上天橋,5分鐘到就到架啦~~~




去到這裡左轉



你睇!!好多海鮮檔呀!!好開心呀!!!食食食呀~~~~



眼花撩亂呀~~邊檔好呢!!哈哈哈...其實我一早已經鎖定目標架啦!一早都搜集好資料!!就係這一間世亞海鮮!點解係佢,因為老闆娘好人,唔係奸商,佢會真心話你知邊D貨好,佢覺得夠食佢會叫你唔駛買咁多,絶對不會只為賺錢架!!大家認住佢啦!
 


就係LEE 個老闆娘啦!我覺得佢有少少似蘇玉華:) ,老闆娘識講國語架~~~我哋隻魷魚呀 (我哋叫要咗2隻)


揀好D海鮮,我就要求老闆娘帶我哋去邊一間好既食堂,去加工煮熟D海鮮,開餐啦!!!
 


這個FANTA 菠蘿味好好飲!!
 

這碟生蠔係老闆娘送比我哋架!!!好多謝!! D蠔好鮮甜,好大隻,好好味!!!
 

八爪魚當然係生食啦~~~~上枱時係'肉肉'下架~~~好鬼新鮮~~~


來個大合照先!!

帶子係超級無敵大大隻!!好好味,好厚肉好鮮甜!!

老虎蝦~~~係BBQ的,當然都係果句.....好味呀!!!!隻蝦大隻到好似以前既大哥大電話咁!! 正



鮑魚!!BBQ 的,都係好好味!!


今晚的主角, 皇帝蟹~~~~~~好正!!好甜!!好味到唔識得點形容!!本來想要大隻D架!但老闆娘話我哋2個夠食喎!!

我將D蟹拆肉咗放落D蟹汁到一齊食,鮮到呢~~~~好滿意好滿足好開心!吃飽後要返酒店LU~~~~這一餐買海鮮用咗約港幣$1300 連加工約$200,唔駛$1,500!! 正呀~~~
向老公講聲BIRTHDAY DAY ^^
 
待續......















沒有留言:

張貼留言