9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 3_Part 1

這日係12月24日,係全世界人既平安夜,也是我老公的生日,在此祝老公生日快樂,身體健康,工作順利!!! yeah~~~

按原定的計劃,本來係安排去樂天世界或小法國架!!但老公話唔想去喎 (因為樂天世界以前都去過,小法國想明天去)!既然你的大日子,你話點就點啦!轉plan啦~~~~今天我哋會去驪州!做咩?? 就係去 'Yeoju Premium Outles' shopping lor haha..ok...GO GO GO!

踏METRO 去高速巴士客運站EXIT 1>轉巴士去驪州,車程約1小時>之後轉踏TAXI


唔好講咁多買咗車飛先!



還有少許時間,當然要買早餐啦!
 

買包魷魚上車食,唔想口痕LOL.......(但麻麻哋好味)!

1個多少時就到LU!!落車的時候以為好快就到啦!點知原來唔係!我哋問唔到人!冇人識講英文,問巴士司機就只會係咁指住前面!之後問了一個的士司機,問了一個途人,到最後都係錯晒,我哋係咁行都找不到,望住手上的資料都冇講話要在驪州轉車去!正當想GIVE UP 時有一個途人迎面以來, 我就比我本旅遊天書比佢睇,佢望完後一手拖住我, 去到一個商舖,同舖入面既人講咗一大堆韓文,之後又SHOW 我本天書比佢哋睇,跟住又同我講韓文,當時我哋好似知道佢講咩咁(其實係唔知)後來我見到老闆打電話幫我哋問人,跟住我估到佢幫我哋問緊TAXI,之後拖個手既女人就同我講英文單字,TAXI 10,000WON OK? 我哋倆公婆話OK..就係咁這班好心的韓個人就幫我CALL TAXI 還同我哋講比TAXI先生知我哋想去邊樹,又話比個TAXI先生知我哋係香港來..哈哈哈(我心諗關事嗎?) 同果位好心的太太SAY BYE 後我哋又出發LU..........多謝你哋!好感激!!


原來這個FACTORY OUTLET 係在山上面!!!好鬼遠架!根本係行唔到的,TAXI 費最後係10,003 WON, TAXI先生最後主動話收10,000WON 就OK喎!!哈哈好好人WOW,雖然唔係話好多錢但都好多謝呀 ^^

這個OUTLET 同美國既LAS VEGAS好似,有好多時下好多人喜愛的牌子such as Gucci, Polo, Tommy Hilfiger, Burberry, Boss, Fendi, Coach, Chloe, Guess, CK, Levi's, Gap, Armani, Banana Republic, Juicy Couture, Valentino so on......不過就冇LV 同埋PRADA 囉!!

唔好浪費時間啦~~~SHOPPING LU....


行到倦倦地,走入FOOD COURT八下先!!

唔知點解唔想食野!!見到有夾夾糖,只係想夾糖仔LOL! 係咁2夾咗一D在香港未食過未見過既!!
 
坦白講,我哋對這個OUTLET 好失望,因為我哋著開既牌子根本同香港差不多, 佢哋還講話3折呀5折呀咁!!真係當我傻既咩!!我在美國既OUTLET買成4, 5個大袋,每個袋唔係得一件,起碼3-4件,但今次我哋只係買咗一件咁大把!!天呀~~~~真係晒氣!!而且在交通時間上來回用咗4-5個鐘!就係咁用咗我哋1整天的時間!!真係唔係好開心架~~~~但老公話不打緊! (佢當然話不打緊,因為係佢揀既) LOL!!我寧願去小法國看風景好過LU!!好啦要走啦.....要去食晚飯啦~~~~~~




BY TAXI 去番巴士總站,踏巴士再轉METRO 去吃飯仔~~~~~~

今晚餐飯一定攞番唔少分數,點解!? 因為吃我老公至愛既海鮮囉~~~~

待續...




沒有留言:

張貼留言