9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 2_Part 1

今日行程的第一站係梨大 (METRO 2號線梨大站(241) Exit 2,3)
 
 

 

 


站與站之間真係好鬼遠

 
 

 

 

 
食早餐先!!係我的至愛Dunkin Donuts



 
 





















好好味的一個早餐, 大滿足

 
 
 


梨大的環境真的很美!!我都想入去讀書呀!!!! ^^


 


很愛看韓國的建築物,好鬼正!!
 
 


在梨大除了多舖頭比你SHOPPING之外,還有很多小食檔比你醫肚





 
下一站新村(METRO 2號線新村站(240) Exit 1), 不過我哋冇踏地鐵呀,我哋係用腳行去呀,因為我想睇下四週環境係點囉^^!而且好快到架乍,都係約30MINS!!

這間係韓國麥噹噹!!味道唔差架(我在機場試過

話咁快就到LU!!又係SHOPPING 既時間~~~~


U-PLEX 我哋嚟緊!!YEAH~~~
 


都話佢哋D SKIN CARE SHOP多到不得了!! 好似一定要攞晒你D錢咁呀 :)
 
 
 
下一站弘大 (METRO 2 號線弘大站(249) EXIT 9 .........待續
 

沒有留言:

張貼留言