9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 2_Part 2

弘大 (METRO 2號線弘大站(249) EXIT 9)
 

有咩問題入去問佢哋好過問途人呀,因為Tourist Information 既staff 英文ok 架!!相反你問途人問10 個有9.5個唔知你問咩,佢哋想幫你都幫唔到!! 冇計!!

來這裡做咩!?係為咗一個3D館囉^^



飲酒啦老細~~~


DSCN2518


這個3D館既畫真係好正,好立體,我哋在這裡逗留咗起碼1.5小時,好得意,好好玩~~~肚仔餓啦要吃晚飯啦!今日我哋只係食咗DONUTS 同埋一D街頭小食乍!!唔係唔想食午餐,只係行街街行到忘形呀 LOL!! 想食韓燒見到LEE 間好多人食!好就佢啦! 在3D館附近,24小時開放任食架!!

你有咩問題要幫忙要ORDER 就PRESS 佢啦!!



職員好細心咁比個大既黑膠袋我哋袋住D外褸,咁就唔會一陣油煙味!! 但係我哋著住果D衫都有油煙味啦^^

我的最愛......泡菜...正呀!! 任食!!



甜品,生果,沙拉都有得食!!

連辛辣麵都係任食架,隔離有熱水比你沖麵食,左邊係韓式魚蛋LOL




薯條都有,炒飯都有還有鴨胸!!

 

八爪魚好味!



糯米糍好味!

雪糕都好味!! (Made in Korea) lol

我哋叫了1枝PEPSI飲! 到比錢的時候!......OMG.....只係26,800WON 乍 (姐係唔駛200 in HKD) 2 個人喎!!OMG OMG平到笑,有牛,有豬又鴨架!!!佢哋唔要收加一又唔會好似香港咁限住時間食喎!!真係食得好C服架~~~正!!

吃飽啦又係SHOPPING TIME LOL




行行下比我無心發現這間D人成日在BLOG介紹既Hello Kitty Cafe!我唔係KITTY 迷,所以到此一遊也^^

唔好以為人流少呀,只係就住唔影D人乍LOL...其實多人到爆呀~~~


要返酒店LU......好LIKE 佢哋D告示版!!
 
又要轉3號線(橙色)
 

卡與卡之間係有門隔住,唔似香港,你想走去另一卡車箱就按紅色圈銀色個制啦,道門就會開比你! 好鬼好玩 (我的LOW B行為!哈哈哈)

返到酒店LU....酒店外牆好靚呀~~~


 
待續......

 

沒有留言:

張貼留言