9/14/2014

電波老年團之韓國白色聖誕之旅2012_Day 1_Part 2

一出酒店門口面向馬路右轉一路行,一路直行你會見到有一個東國大學METRO站(就係對面果間玻璃屋),見到後在第一個街口右轉再直行你會見到BUS STOP,係要踏2號巴士OR 5號巴士上N首爾塔架!! (係上山巴士)! 話咁快就到啦!

在巴士站望上去既東國大學!

天開始入夜,天氣變得更凍,我哋兩公婆日日好似包到成隻糉咁,又暖包又手襪又HAT咁,成個人都硬晒!!動作都變得好慢咁LOL!

落咗巴士還要行一條斜路架!!沿途的風景都好靚同埋C服,係見到一D強國人大叫大嚷,又食煙又吐痰!!真係見到都怕!!

 
這個就係N首爾塔,好靚喎,從酒店望上來一個樣,而家咁近又係另一個樣!

 



這裡有一個BEAR BEAR 館,來到當然要見識一下啦~~~唔好講咁多買飛先(我哋買套票BEAR BEAR 館+上塔參觀)~~~~出發!

這個BEAR BEAR 館係在BASEMENT架!有2個館的,D BEAR BEAR 好得意,D DETAILS做得好好,有一D BEAR BEAR 還會做動作架!把整個韓國歷史文化用BEAR BEAR 代替人,展示出來給遊客觀賞!


第2 個BEAR BEAR 館就比較近代D!! 連PSY 都有!!我深信這位大叔真係紅得好鬼緊要!!去到邊都見到佢做代言既貨品,同埋佢果首江南STYLE!!





之後我哋從BASEMENT 踏LIFT上塔頂睇下佢地個夜景係點!好靚!不過我都係覺得香港個夜景正D ^^


落番地面後,週圍影下相!唔駛睇一定係情到濃時既情侣既傑作啦^^


見到有BEAR BEAR 野買喎!我又點會唔去八下呢!!



係時候要番落去啦,走既時候我哋唔踏巴士,轉踏cable car,樣樣都試下,而且5分鐘就落到山喎,咁快當然要試啦! 跟住我哋去邊樹!? 明洞也!買買買呀~~~



話咁快就落到地面!好野!!!沿路直行你會見到會賢地下商街!一個好舊式既shopping mail,有時間八下都冇況!!從這裡係可以行到去明洞架 ^^ (記住睇沿路既指示呀)



明洞4號線EXIT 6,你會見到人山人海,有很多街邊小吃,最重要係有好多SKIN CARE SHOP! face shop, missha, nature republic, skin food, it skin, holika holika so on,多到不得了好似SEVEN 咁總有一間係咗近!!!

 

我見到當然係買買買買買啦,有一D貨平過香港一半喎,有D香港都未有得買!之前D朋友話佢哋比SAMPLE 冇以前咁多,但係我遇到的 SALES 都比得好手鬆喎!!除了一間 - MISSHA - 係最少,最'固行'既~~~




Face Shop 同埋nature republic 的SALES 都好好人,特別係FACE SHOP 明洞2號舖,果位李小姐,佢係中國人嚟架,冇記錯好似由青島過來韓國,國語同韓文都VERY GOOD 架!!人又好喎!!佢比得最多SAMPLE 比我,我來回幫襯佢2 次,第2 次佢還幫我揾紙箱添呀!!! 好感激~~~

買到咁上下~~~肚仔餓啦!吃咩好呢~~~今次行程預定會去既食店,大部份時間都冇按照原本計畫去揾食!因為想留多點時間去SHOPPING!去觀光,唔想浪費時間去找食,所以我都係睇下邊度多韓國人去食既,就試果間,我估唔會死得人掛,而事實證明我係啱既 :)

來到韓國我居然愛上了這個飯卷,我真係覺得好好味!





天氣又凍所以叫了一個辣豆腐煱



還有餃子!! (我包的好味好多LOL)



吃飯後!係時候要返酒店啦!!因為都11點幾啦~~~韓國METRO係收零晨12點架!! 但地下商場連接住明洞站,咁當然要八下啦!!

見到唔買來試,對自己唔住架LOL


真係要返酒店LU, 既然要踏metro 當然要用我一早預備好既T-money card = 八達通!!



明洞>忠武路>再轉線去東國大學站既(藍色線轉橙色線)


待續...

沒有留言:

張貼留言