8/20/2014

我愛Le Creuset


法國旗來了我家都有一段很長的時間, 除著擁有第一個LC煲開始, 我冇諗過現在我寧可要煲都唔要LV! 真係世界變...........


Le Creuset 近這幾年真係人氣很勁, 相信也因為如此, 眼見d 煲一年貴過一年, 就算是開倉的時候價錢也是一樣年年加價, 唔通真係早買早享受?

 



我是一個用家, 並不是一個收集家, 對於我是否實用勝於一切, 咁當然見到d 靚既顏色就一定忍不住了。






我愛LC 最大原因, 是因為佢的鎖水能力, 炒食物時的爆炸力, 可以用很短的時間就做好一碟餸真係一個好幫手。


除了煲煲之外, 當然還有它的杯杯碟碟啦, 一個字勁靚, 每天見到這些靚的工具, 真係煮都煮很開心些! 哈哈

 
 

沒有留言:

張貼留言