3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 1_Part 1)

返來啦返來啦,話咁快5日4夜泰國之旅在勁食勁行勁試新野的情況下完成了我們結婚週年紀念旅行,照住我行程編排去玩當然玩得心啦(懶醒哈哈)!我老公話我編排得好好架!早出晚歸,每晚差不多成2,3點先瞓,真係勤力過返工~~~~~~ 哇哈哈~~~

 

 
這個早餐我既~~
  

這個早餐我老公既
 

D 雲好以綿羊仔~~
 


因為以前在泰國踏TAXI有過唔好的經驗,真係有D怕,當知道有其它好既交通工具出市區,所以今次我哋選擇咗by airport rail link,唔難揾, so easy,所以大
家唔駛WORRY 架LOL



 


Airport Rail Link 都有2個選擇比你,一個係CITY LINE,另一個EXPRESS LINE, 兩者分別係CITY LINE 由Suvarnabhumi Station 去 Phaya Thai 總共有8個車站,EXPRESS LINE 就係不停站咁直到 Phaya Thai Station (買來回係平D架),不過我哋冇坐EXPRESS LINE,我哋買咗CITY LINE~~~~價錢係45B 一程,這個$已經好底....點知.............




因為我哋踏既時候係 within 1100 - 1400,所以只係20B一個人乍,嘩嘩嘩!我哋只係用咗40B,就可以去到Phaya Thai ~~~~~真係平到笑平到爆呀~~~~好野......

 

Airport Rail Link 車票是也~~~~~
 


話咁快就到,都係用咗40分鐘左右就到PHAYA THAI
 

好彩我哋個喼唔係好重姐,不過回程就死緊!!唔理得咁多,到時先算!


到咗Phaya Thai 跟住我哋就要去踏BTS 去 ASOK STATION,因為我哋這個行程會入住Grande Centre Point Sukhumvit,正正就係在ASOK STATION 對面 OR MRT SUKHUMVIT STATION上面,交通真係好方便架~~~


到咗BTS當然要用我一早預準好係RABBIT CARD 啦~~~~~~~



話咁快就到啦~~~~~~~~



去到酒店Front Desk D 員工話要等多半個鐘先可以CHECK IN,唔等啦!!放底行李即走~~~~去食LUNCH~~~~邊樹!?就係我哋冇去2年既建興~~~~~~~GOGOGO



只係幾個站就到SAM YAN!真係勁方便架!!  
 

這一間建興係在Chamchuri Square 裡面架,坐MRT去到SAM YAN STATION EXIT 2出口(商場係連接住MRT),一出去你會見到一個food court ,之後上一層自動電梯,當你見到MK火煱店 or 一間cake shop 好似叫 Caramello or YUM SAAP,咁你就會好快見到建興架啦~~~~

Somboon Seafood (Sam Yan) : 315 Chamchuri Square Building, Room 101-103 Ground Floor, Phaya Thai Rd, Patumwan, Bangkok 10330
Tel : 02-160-5100



LEE間裝修得靚過其它店喎!!不果我係來食野,唔係食裝修所以食物質數最緊要! 因為太多人同我講佢哋既出品冇以前咁好味,差咗好多,所以都心大心細去唔去好架,但係老公想去,而且都係要自己試過先知係咪真係差咗好多,正所謂人哋鐘意你未必LIKE,我鐘意人哋可能話唔好味~~~所以我哋就比一次機會大家啦....... 哈哈


炸爐魚,炸得好香好脆,魚肉鮮甜.........好味
 

咖哩炒蟹,好味到爆,D汁撈飯正呀~~~~~~


公車腩覇 or 公車覇腩呢!? 哈哈唔記得,WAITRESS 教過我點講,但唔好意思唔記得咗LU......當日我哋叫咗2碟呀,一碟生蝦剌身真係唔夠喉,在MEMU上你會發現2款唔同既生蝦剌身,細問之下原來係同一樣野,只係配料唔同乍~~~~~只有涼瓜果碟係平DD...........所以我哋叫了各一碟!蝦身好爽好甜,又大隻喎,好好味架~~~~~


炒通心菜!好味~~~再辣D仲好~~~~


哈哈哈....我哋2個人叫咗5 碟餸2個飯,2枝水...全部掃清晒!!這一間建興D野食煮得好好味,好味過Huay Kwang Station (Ratchada) 果間好多,拍得住Bantadthong果間,所以我哋唔理37二十一又BOOK咗枱明天再來LEE度吃晚飯!老公話如果要食建興都係去返SAM YAN LEE 間喎!我都同意~~~LEE 度D員工好NICE,好有笑容架 LOL,又方便喎 ..... 待續.....................................

沒有留言:

張貼留言