3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 2_Part 2

一向都好鐘意環球片場!上次黎都冇去到,今次點都要去下,如果唔係我怕我會後侮^^...聖淘沙名勝世界_新加坡環球影城..我嚟啦..................!!

MUMMY!!我好鐘意LEE套電影!見到佢一定要玩下啦...唔知係唔係D人只顧探大黃鋒先生,居然冇咩人玩MUMMY...正!!益晒我....我連續玩咗5次!!開心死我...不過好似美國果個好玩D ^^



我的最愛大黃蜂先生^^ 就係為咗探你,排隊排到我死死下,但值得因為真係好好玩!!

天氣真係好熱!!真係登佢哋辛苦!!


腳唔會惦到地的過山車.................mmmmmmmmmmm..OK 啦!!但係有人成隻鞋飛咗落地!!真跨張既!!

地方真係好細,同香港迪迪尼有得揮,一日係可以玩得晒架!

我好鐘意佢哋果D現場表演特技,好精彩,隻船真係好似衝埋嚟咁!!又係一個正!!(我唔係講緊什麼未來水世界果D野,係講緊"紐約"主題區當中的"電影特效片場",史提芬史匹堡主理,你會見到這位電影大師炮製經典電影時的幕後製作架。我哋入到一個室內場地,全部人都係企起度,冇位座架,如果你哋有去過應該知我講咩 ^^)因為唔比影相,所以冇相睇!!!
雖然地方細,但要買既,要食既,要玩既,要睇要影相都可以滿足你...除咗你要大地方:)

待續.................................................

沒有留言:

張貼留言