3/03/2015

電波家庭之泰國橫風橫雨水燈節之旅_Day 4

話咁快第四日啦,今天要返香港LU~~~~~由於係3:00 機所以我哋一定要在12:30之前在酒店走!昨晚大家已經一早收拾好行李,吃過早餐後就出發啦!媽咪話唔同我哋出啦 (我知佢係怕拖慢我哋才咁講,希望媽咪你隻腳快D好番,好似年頭同你去台灣時咁成隻老鼠仔走來走去)!!
因為細妹想再去SIAM PARAGON 所以我哋BY TAXI 去,但到達才9:30分,所以只好在 SIAM SQUARE SOI 5 附近行下啦~~~~行行下見到一間食甜品既舖頭~~~唔理啦入去坐下都好~~~~


全部甜品超重奶味!未必個個LIKE~~~~

去咗SIAM PARAGON 同埋BEAUTY BUFFET 掃貨!! 係時候要走啦要趕返BTS - Saphan Taksin買小食手信,買咩就係脆脆豬肉干,豬肉條,去邊間!?就係張源香啦!佢哋D出品好好味,我覺得好過林珍香!你買少少佢都比你,而且好新鮮!D員工又好好人!唔似林珍香 (Amara Plaza)果間,果2個女人一肥一瘦好似日日食咗屎咁,態度超差,我次次去都買成千蚊野,又同佢哋唱$,而家我彩你都傻!!我一定唔會幫襯佢,CHINA TOWN 果間另計!!

 

好啦大家都買夠啦!大大話話都8袋10袋!要返酒店接埋媽咪走人啦!!!!

 


去到機場肚仔餓,食番個LUNCH 先!! 冬陰公湯河好味,其它不過不失啦~~~~
 
返香港LU........................我必會再來!一定會!!!! 哈哈哈....BYE BYE

沒有留言:

張貼留言