3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 3_Part 1)

食完早餐又出發LU,話時話LEE 間酒店既早餐真係冇咩野食選擇喎!

 

好彩都有LEE 個魚蛋粉比我食LOL, 變咗型既大咀鳥










好啦!要進攻翟道翟LU~~~~預備好防晒,帶好大袋、太陽眼鏡、扇、錢哈哈哈....GO GO GO

MRT Kamphaneng Phet Exit 2 一出就直到 ChatuChak Weekend Market 架啦!唔好踏BTS呀,行死你都未到CHATUCHAK呀,也不要在KAMPHANENG PHET前一個站落車,雖然叫CHATUCHAK PARK ,但都係要行好多'怨枉'路架!唔好做豬仔呀! 一定係KAMPHANENG PHET EXIT 2




行行下見到LEE 個椰子雪榚,當然要食啦!佢哋比埋D椰子水你飲!真係好好味:)


LEE 度D串燒都係10b喎,不過同之前講果檔真係差好遠lol (BTS Sala Daeng),不果都好味架! ^^













翟道翟真係有好多小食檔,你唔係玻璃肚的話,你會食得好開心,LEE 個魷魚都好好味,厚肉多肉汁!正呀~~~

行到週身汗,見到椰青椰皇更係要飲啦~~~

我哋買咗好多野,買衫就實架啦,又買咗毛巾,袋仔呀,老公買背心內衣,最開心係我買到一個木磨盅,係用來磨配料例如豆豉,蒜頭之類既野!正呀 ^^

嚟翟道翟都好多次啦,但次次都冇去過 OR TOR KOR MARKET,所以今次行程都編咗一定要去,我哋去返MRT站揾EXIT 3出口見識見識~~



雨神妹妹你鐘意我果個袋就係起LEE度買架啦!我有同你揾架!但冇得買囉 ^^
 

OR TOR KOR MARKET其實係一個好乾淨既街市加食檔,不過係冇冷氣!




見到芒果唔買唔得LOL

LEE個燒肉好好味,D皮又脆,D肉又唔UN,我估媽咪老豆一定會鐘意食LOL

我哋由上午9:30行到下午3:00,係時候要走啦,因為我BOOK咗做MASSAGE 呀!我要比我隻腳RELAX下 LOL.......待續~~~~~
 

沒有留言:

張貼留言