3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 2_Part 1

曾經講過FAIRMONT HOTEL_Prego Restaurant 既早餐BUFFET唔錯,不如同大家分享下啦!!  如果大家去過新加坡都應該會發現一樣野,就係點解D生果咁貴!!真係貴到無輪架!!就係因為咁我點都唔肯買生果食。我老公都話我堅呀!!
但係每曰2果既我,無生果食會死架喎!!所以我就在吃早餐時勁食翻夠本囉LOL!!係好C奶架...BUT I LIKE ^^

FAIRMONT HOTEL 既早餐BUFFET,唔單止有生果食,還有即搾'既新鮮果汁無限量供應,你想要咩果汁都可以搾'到比你!!普通到橙汁啦, 雪梨蘋果汁,甘筍蘋果汁, 蕃石榴汁到香蕉乳酪都可以供應比你架!好好飲又新鮮喎,我哋每日都飲不同既果汁至少6-8杯!就係咁......我哋點解還要買生果食喎...right!? ^^

Breakfast 6:00am - 11:00am ~~~


  
 
很多很多不同的芝士....好正!! 配不同種類既bread...^^  love it~~~

  
 
左杯係火龍果溝西瓜汁,右杯係西柚溝橙汁加菠蘿!! 飲咁多真係會..............OR C架........但係我哋又樂在其中喎,日日都諗咩汁溝咩汁好飲....CRAZY!!



食飽飽後,就要出發啦!!!去邊樹呀................................................環...球...片...場 + 聖淘沙呀.....gogogo....................待續.......

沒有留言:

張貼留言