3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 4_Part 1

一早起身,當然又要玩溝水果汁啦^^
 
我哋係唔係好鬼變態呢LOL..................
 
吃飽飽啦,又要出發啦...............................LET'S GO ~~~~~~

The Central 係Clarke Quay裡唯一大型既Shopping Mall!!



噢!!見到我哋住既酒店喎....


笨豬跳+巨形韆鞦 G-MAX,你夠薑可以玩架,不過當日唔見有人玩!!

 
Clarke Quay基本上係越夜越精彩,因為果度有好多酒吧,一到夜晚嘩不得了^^感覺上係正過老蘭架~~~之後我哋又繼續我哋既電波老年既旅程啦!....
 
 
 
好失望去到NEWTON時先知佢哋有好多食店都未開門..............OH NO....好彩都有數間開咗,雖然不是我的首選!不過都好OK..........待續.....

沒有留言:

張貼留言