3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 4_Part 2

吃飽飽後,電波老年又出發啦!一場來到點都要睇下自既運氣係點既,所以我哋就去咗金沙見識見識(賭就賭啦!見識!?WAKAKAKA) Marina Bay 既濱海灣金沙我來也!!!
 

 
 
 
Singapore Flyer

 

沿路的風景區,天開始變黑,超級無敵大黑雲飄緊過嚟!!最後真係有落雨架!好彩4個字後停咗雨乍............................

 
 

Esplande既外形D人話似榴槤,但我覺得似菠蘿喎^^



Marina Bay 既濱海灣金沙!!我要贏你既$$$$$$$.............
 
 
 
 
 

未入賭場之前我哋行咗一陣....之後就去揾D$駛下咁啦......WAKAKA (我有冇贏到錢!?哈哈哈.....好幸運我哋WON 咗約$1,800 in HKD,好開心好開心呀(我哋係買大細贏番黎架,其它我唔識只係識買大細^^)

 

吃晚飯既時候我哋就去咗LEE 一間度食雞!! "逸群雞飯餐室",佢哋D海南雞真係好好味架!D酸辣汁同埋D薑蓉又係好好味!大家不防一試。(從MRT City Hall EW 13 /NS25站,步行約7MINS,在萊佛士酒店附近(Raffles Hotel),不是在大街,係在橫行)

明天就要返HK LU..............................待續~~~~

沒有留言:

張貼留言