3/03/2015

電波家庭韓國即興夏天之旅_Day 3_Part 2

每次決定去一個新景點的時候,都係抱著50%OK 50%唔OK 的心態,不要有過高其望,今次都是這個心態。雖然有了心理準備但最後的結果係大家都失望,同想像中有很大的落差,同資料上有很大的出入!點都好就當做運動,走過一些新景點,未去過也不知吧!!
離開Heyri 藝術村,返回落車的位置,在十字路口沿著這個粉橙色的階磚上山行約15分鐘


沿路你會見到這個泳池!



到啦!!


很多不同顏色的建築物,營造一個好休閒的感覺!




最愛這間店,很美很香,我也買了一些有香味(Lavender)的小燭台!!

韓國版的'丁丁糖'
係時候要走啦,又是沿路出返去十字路口,我哋好幸運,人一到巴士站,巴士便來了!返到合井我哋便返去梨大,又掃貨,因為大家各有東西睇啱!!女人就係咁架啦LOL!!

上次來係早上所以小販檔未開,但今次係下午,全部都開散啦,十分熱鬧呢,聞到很香的食物香味!!




在旅遊熱滿地方,見到很多這些著住有'i' unform 既人,你要問路呀或有關景點問題都可以問佢哋架!!!好好人而且發現大多會講國語的!



大家行到腳仔倦,所以就去咗LEE 一個COFFEE SHOP 坐下休息下!! 大家試下啦 ^^


梨大MEGA BOX 係好多鴨仔團的落腳地!!


這個看似好味,但我覺得一般啦!
梨大這間小型商舖,有很多貨品係平過樂天同E-MART 家,例如MARKET O 呀,韓國薯片等等啦!!大家知點做啦!
行到咁上下,肚餓啦,下一站新村!! (SUBWAY 新村站EXIT 1),其實新村都有好多野買架,你見到LEE 隻蟹沿住這座大廈右行就見到架啦!





這個冷麵OK喎!!! 涼涼涼!




有職員同你煑埋架!! 等食啦朋友!  個人認為一般啦!試過就算了!!



吃飽後,行了現代百貨一陣便返APARTMENT ,不過未返之前我哋去咗對面間樂天超市行下先,因為我哋想買一想野!  這個樂天都OK 大,當然唔可以同首爾站果間樂天比較啦!!!





我們去SUPERMARKET 就是為了這枝梨汁囉,用來配雞泡魚乾,爽呀!!




待續......

沒有留言:

張貼留言