3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 3

在酒店溝完我哋的果汁後,吃飽飽早餐後,因為想買傳說中既芝麻油,所以就去咗唐人街啦.............當然係塔地鐵啦!!



就係LEE D 地鐵TICKET (One way ticket),我哋儲起佢一次過REFUND ^^ .......
 


到達唐人街,我哋第一時間唔係揾林志源,我哋係揾野食.....LOL...LEE 一間叫釗記麵家既出品都唔差架!!當地人食居多!!D伙記好好人,果杯意米水好飲又透心涼!!食飽後就要找我的傳說中的舖頭~~~~胡掁隆LU



終於揾到佢啦......胡掁隆.....我唔係要佢左手邊D野....我係要佢右手邊果幾枝野呀...係咩!芝麻油囉!!!試果佢之後,香港冇一枝品牌可以同佢比,所以要入貨同送禮囉!又唔可以大量入喎,因為個食用期唔係好耐架乍.....好鮮好香芝麻~~~



我身邊很多朋友為林志源的肉乾瘋狂,真係咁好味!?我又覺得......................LOL..但點都要買來送下禮既~~~~~(林志源位於新加坡的牛車水內)
 

又係另一令我身邊的朋友瘋狂的食物~~~斑蘭蛋糕~~~~可惜我不喜歡!!真係各人各口味,還是係我怪呢!!
 

這種雪榚車唔係週街都係架,通常會在遊客多或人流多的地方出現,在烏節路一定會見到!!雪榚三文治好味!!絶對係厚切,咁熱食番舊都唔錯架!!
 

不知不覺間又到晚上,早上同晚上的感覺當然唔同啦,唯一相同既就係人多囉!!熱就一定係架啦,不過這裡比我感覺很安全舒服。....................................待續

沒有留言:

張貼留言