3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 2_Part 1)

經過數小時既休息電波老年當然又要出發啦,不過出發前都要吃過早餐先既,因為酒店包埋!
 




今次再來泰國,我愛上了他們既魚蛋粉,真係好好味,每次我都吃4碗或以上(好彩份量好少乍,如果唔係肥多唔知幾多磅LU




每次食Mushroom and Cheese Omelette 都係要走蛋黃,只吃蛋白多芝士LOL



D粥好綿好滑!食飽飽啦要出發啦喂~~~~~~

今天的第一站,當然係SUPER RICH啦哈哈,唔唱錢點玩呀! ^^



Big C 隔離,當日個RATE 係3.93乍,唔到4,不過唔緊要啦,又唔係唱十幾萬LOL,唱好錢又出發LU.......好多朋友話紅衫水門雞飯好味,但係我哋每次嚟泰國都冇試過,所以今次一定要試,睇下係咪真係咁正先!經過Big C一路直行,你會見到BANGKOK BANK照繼續行,又會見到李海泉,再照行,經過一條河後,再轉右直行你就會見到綠衫水門雞飯,紅衫的舖頭就在隔離,好近架!
 

 

我哋叫咗2個雞飯,1枝水加1枝PEPSI,埋單好似都係港幣20幾蚊左右,係好平架,但係我哋都覺得這個雞飯好普通乍喎,唔係話咁好味姐! Sala Daeng 既SAMAI SEIK CHICKEN RICE好味好多~~~ANYWAY吃完之後我哋就去咗 PLATINUM FASHION MALL,做咩!?當然係SHOPPING 啦!





嚟LEE度係因為我要買我既鴨仔衫~~~~點知去到,間舖係開咗架,但個SALES唔知去咗邊!!於是我哋只好走去第二層繼續睇繼續買,大約半個小時後再返去睇下,點知個SALES都係唔知去咗邊,冇計只好走~~~~~鴨仔衫我好掛住你(但最終我都可以買到鴨仔衫呀,不過唔係在PLATINUM度買,之後再講)後來見到Mister Donut當然又係食啦~~~

我哋一路食一路朝住CENTRAL WORLD行,見到有椰青當然要飲啦!多水到不得了又清甜又冰凍!正呀~~~~
 
到咗CENTRAL WORLD LU,好LIKE 佢哋HALLOWEEN既DISPLAY好靚呀~~
 
行咗一陣,買咗我的至愛香薰油,之後見到GELATE!!仲駛講咩梗係食啦~~~~~~~LOL,食完之後我哋就出發去今天的重頭戲!返去BTS CHITLOM 站途中見到LEE 間酒店,就叫我老公影底佢日光日白既樣。點解?因為明天我哋BOOK咗LEE 間酒店食BUFFET LOL,明天先補番佢既夜照啦LOL


究竟今日既重頭戲係咩~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~待續 LOL

沒有留言:

張貼留言