3/05/2015

電波老年之泰國之旅(預備篇)

去旅行當然係一件開心事,但係我都好鐘意期待中的感覺架喎^^!特別係PACK 行理既時候!可能你會覺得好LOW B,不過真係鐘意架,冇得解 LOL!! 想分享一下我去旅行時OR BUSINESS TRIP時會預備既野! (希望唔會悶親大家LOL)因為要去泰國,所以咩都唔駛講防晒一定要,還有護膚品,但係如果我帶親都係貨裝的話,肯定重死我,所以我都係會用晒D SAMPLE (我一向都有儲開SAMPLE,就係FOR 旅行用)




係唔係好變態呢! (但係我唔覺得喎,不過我老公話駛唔駛呀!跟住我就話你有份架,你唔駛刷呀,你唔用牙線,你唔用洗頭水唔澡涼唔洗臉既..............跟住佢就....係既係既老婆你啱你啱...~~~~ 呵呵呵)男人同女人的分別~~~~~~LOL


平安藥,膠布等唔少得啦~~~

 
這個一定要預備好架,這張泰國Rabbit Card 等於香港的八達通,有咗佢 by BTS 放便好多,唔駛煩(多謝細細妹幫我買返來,放心你想要我在泰國既袋,我會 try my best 同你揾~~~(只係try little my  best lol wakakaka)

明天就出發啦~~~今天係我哋既結婚週年紀念日,未知去邊樹慶祝,但不緊要,齊齊整整就
OK!在此希望港燈的死者一路好走,傷者快D好番~~~~~送上祝福~~~~

沒有留言:

張貼留言