3/03/2015

電波家庭韓國即興夏天之旅_Day 5 (完結篇)

話咁快就到第五天,今日要返香港了,大家一早起身不是吃早餐,而是再一次去E-MART掃貨!!孔德站樂天酒店全貎!







細細細妹很努力去PACK 箱,而下面是我最後在這間舖買的東西! 可能你們會覺得買咁少就唔好PACK 箱啦,如果你咁諗就錯晒,這只是我的小部份乍,我要拿著這個紙箱帶它回APARTMENT 再PACK過!!



返回APARTMENT,大家好努力把買回來的一切放入喼裡很忙呢LOL,之後我們就CHECK OUT,把行李放低又出去血併啦!! 除了買野,細妹們還想吃一些想吃,但未有機會吃過的東西!!努力加油!出發了~~~

首先是明洞!! 一個很大的BANNER要歡迎強國人,坦白講個BANNER 同整個環境都好唔夾!!
這是細妹想吃的食店,這幾天都在不同的地方見到,但未有機會吃到,直到今日- ISAAC




味道普通的一份三文治,為何會咁紅呢!? 吃完這個我們又吃以下這個! (唔通我哋生虫) 哈哈哈!!很愛在這間店吃飯卷和她的豆腐湯飯!


很滿足了,但細妹們想飲SMOOTHIE KING! 哈哈~~其實我都想飲!! ^^ (這一間在首爾站的)
要回APARTMENT啦,等車接我哋去機場!! 約一個小時便到!  退稅要CHOP 印架!! 之後過關就要到GATE 28 退稅!! 詳情請參考我上年的情況啦!!

http://blog.yahoo.com/_GMWCEMTF5V6ZLOEY6NMI3QDJLQ/articles/892787/category/%E6%88%91%E7%9A%84%E6%97%85%E9%81%8A

一切都安頓了,還有約45分鐘就要上機,細妹們話要飲多一次SMOOTHIE KING,佢哋真係狼過我lol,我當然都唔會'汁輸'呀,反正退了稅都夠飲了!! ^^



再見啦韓國,下次再會 lol
今次飛機餐我吃了傳統的韓式伴飯,不知是否很久沒有吃過,所以覺得好味喎!!





還有雪榚吃,但就一般啦!! 吃飽就開始睇戲!




一路睇一路CRY! 全日文配英文字幕,我唔識聽日文,只看英文字幕都睇到我CRY,如果我識聽日本,完汁完味,咁我一定CRY到似豬頭! 似乎我越來越睇淺!!死囉!!


待續......

沒有留言:

張貼留言