3/03/2015

電波家庭之泰國橫風橫雨水燈節之旅_Day 3

話咁快就第三天啦!一早起身終於見到太陽伯伯!大家心情頓時開心好多,係咁二食過少少早餐就出發啦!今天我的細妹直頭連早餐都唔食,點解!?因為我哋今日係會去文華食LUNCH BUFFET,細妹話唔想比D CHEAP野阻住個胃既空間喎!

唔好浪費時間,唔等船啦BY TAXI 去SIAM PARAGON 先! 十點鐘就開架啦SHOPPING LA 無時間啦,明天要返香港架啦!各位GO GO GO~~~~

到咗SIAM PARAGON ,第一時間當然係去INFORMATION COUNTER 度攞番張Tourist Card 先啦!有DISCOUNT 架喎,有冇野買都要攞定先! (Supermarket 都有5% OFF,買爸爸都有折),記得攞呀,佢哋要你SHOW個PASSBOOK 架!


由於大家都掛住買野,所以冇咩影相喎!!


之後我哋去咗BEAUTY BUFFET 度掃貨 (大至上每一個BTS 站都會有一間架,好放便架,我最LIKE 既係佢既牛奶係列既PRODUCT!同埋自己係有舖買MASK既'引'所以見到有MASK買買買啦,媽咪就在SUPERMARET度掃貨,各有所好~~~


這個化裝袋唔駛錢架,係SALES 姐姐比我架,我D細妹都有架!佢一次過送咗4個BAGS 比我哋,多謝晒,或許我哋太有禮貌,DUM得SALES 姐姐好開心掛....WAKAKAKA !!!!!

時間差不多啦,要起程去文華啦BOOK咗12點架 (Buffet Time from 12:00noon - 2:30pm, Mondy - Friday, 星期六同日時間係長D架)




文華D SHUTTLE BOAT


一早已經BOOK咗WINDOW SEAT,點知一坐就知LAI 野,太陽伯伯好勁,晒到我死下死下!MANDARIN 既食物質數好好,絶對好過SHERATON!!因為Lord Jim's的食物真係比人食架^^ (好似講到不留餘地咁)!尤其係鵝肝,魚生, 甜品,沙拉,烤ROCK LOBSTER都好好味!!拍得住Grand Hyatt Bangkok's Buffet (近四面佛)

 

 




吃飽啦,大家都好滿足,媽咪話要返酒店休息,所以我哋就送佢返酒店順便放低頭先買的戰利品!我哋唔係住文華,但D STAFF 比我哋上船,還送我哋去RIVER CITY (Sheraton is next to River City),嗱!!!這才叫做5 星呀!!!朋友~~~我哋到達RIVER CITY後發現有一條天橋可以直接通往SHERATON架,都方便的,RIVER CITY係一個商場,不過冇野好行架!!

安頓好媽咪後,我哋立刻出發,第一站係GATEWAY EKAMAI, BTS - Ekkamai Station,成個商場好似去咗日本咁,賣的貨品好多都係日本貨,而且有好多日本餐廳,都好值得去試架,因為時間問題,所以我哋係冇食野,因為只係SHOPPING都就快冇時間啦仲食咩 ^^

這間舖頭同香港既屈人寺相似,但係D BEAUTY PRODUCT都有好多唔同既品種架,又唔貴喎,我有飲開既骨膠原飲品仲平過BIG C, HKD5 乍....D MASK 都有好多種類架,又係唔貴架!!唔駛講入貨啦~~~~



 
這個涼茶粒我細妹話係好野喎~~~唔想飲涼茶....又想清熱氣!!食佢啦~~~

之後我哋去咗TERMINAL 21 - BTS - ASOK STATION!! 做咩!?唔駛講啦- S-H-O-P-P-I-N-G啦!

買呀買呀,個個好似赤柱出黎咁,好似從未買過野咁,連晚飯都唔食,都要行行行,大家都話文華個buffet 吃得好飽可以唔食~~~咁就唔食啦~~~

大家行得好倦啦,最後一晚細妹們都想去行夜市,BY BTS Saphan Taksin Station,點知返到碼頭大雨到不得了!! 又閃電又行雷,我哋企在碼頭十五十六咁,問心講我去唔去冇所謂反正去過啦,但我3個妹就未去過,最大個細妹就最鬼想去,最細2個就冇所謂,因為雨落得好大,本來冇計要返酒店,但突然個天冇落雨喎,又咁啱去夜市既船又來到上緊客,見到個妹想去,好啦就去啦,唔好講咁多啦上船!!!!!

又有花船為泰皇同水燈節做rehearsal!! 今次還放煙花添!!




都係果句...大家都掛住買野,影咩鬼相呀~~~~~~


待續...

沒有留言:

張貼留言