3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 4_Part 1)

話咁快就第4日啦,明天就要走LU,今日要完成我PLAN 好既行程,唔知今晚會唔會落雨呢!!希望唔好啦,否則去唔到夜市架啦!!!食早餐先

點解唔係魚旦架!! 不過都好味!

下一站係BTS SIAM - SIAM PARAGON,這間雪榚店每次嚟到都要食呀!!真係又平又好味LOL

 
 

很喜歡SIAM PARAGON 既 FOOD COURT,又大又多野選擇喎! 就算你唔食見下都開心,而我又點會唔食呀! 唔好傻LOL


很喜歡這裡既番石榴,每次都冇令我失望!!


起行去SIAM SQUARE SOI 5 啦!其實如果唔怕熱,行下D橫街舖頭,我覺得好好喎~~ (其實本來應該行這裡既夜市既,不過冇時間!好在白天都有人開們做生意乍~~下次一定夜晚先嚟)




泰國的街頭小食真係一絶,好多唔同既選擇,只係睇都好開心,咁當然乾淨與否,你要THINK THINK 啦!

下一站! MRT Huai Kwang Exit 1, 我哋唔係又去食建興(LEE 個站係有一間建興架),我哋係要揾MANSION 7!  一向都好愛看泰國D鬼片架,而且又就快HALLOWEEN,MANSION 7 既主題係鬼,所以想睇下有幾恐怖呀!!!GO GO GO

估唔到MANSION 7 既地址,正正係我幾年前食過也在我個BLOG度介紹過既,火煱+BBQ食店!間野無咗,變咗MANSION 7,單睇LEE 隻手定係鬼火既造型我都覺得正!  點知~~
 
 
開始覺得奇怪,點解一個人都冇既!明明在我既資料上係話12:00 開架喎!!我哋去到時都已經係1:30啦!後來發現原來真正開放時間係1800 - 0200!真係激死我呀!!資料錯誤!!下次都係用其它方法DOUBLE CHECK 先得~~~~冇得比人嚇,只好走啦,因為冇可能呆等5個鐘,我哋還有好多地方要去~~~~今次真係到此一遊LU



而下一站係新開既SHOPPING MALL,Central Plaza Grand Rama 9,MRT Phra Ram Exit 9
 
 
這個MALL唔係好大,也沒有見到遊客,多數都係當地人去!如果你有多餘時間不防去下!! LOL

噢!時間到LU又係要去下一站LU,做咩!? 哈哈MASSAGE 也

待續.......

沒有留言:

張貼留言