3/05/2015

新加坡之旅之熱到爆_DAY 2_Part 3

離開咗環球影城後,我哋就向聖淘沙出發啦!我哋坐地鐵,噢應該係高鐵,因為都唔係在地下既,等同於泰國既BTS LOL,你買咗飛係可以在聖淘沙名勝世界內任坐任出閘都得,但如果你去返Waterfront Station,就唔可以返轉頭架啦!! (Waterfront Station>Sentosa Station>Waterfront Station>Imbiah Station>Beach Station)!!在聖淘沙名勝世界內有3間酒店Festive Hotel、Hotel Micheal 及Hard Rock 唔知何時會去住下呢!?  也許十年之後LOL

到達Palawan Beach之前既沿途一些景點!

到啦到啦....就係LEE 個沙灘,其實在Sentosa裡係有3個沙灘,但我最LIKE 係LEE 一個Palawan Beach,因為佢冇咩水上活動,所以唔係好多人,也因為咁成個沙灘好寧靜好C服架.......在BEACH STATION一出,在巴士站裡有免費SHUTTLE BUS 接D遊客去唔同既地方唔同既沙灘架,我試過坐住佢唔落車,欣賞沿途風景到最後係會送返你到巴士站...十分爽呀^^

 
 
 
 

 

就係LEE格車啦...FREE 架!!任坐 :)

 


真係好舒服!好正...你可以行過條吊橋去到另一個島仔,再上個紅色雙子塔,欣賞下個全景加海風吹埋嚟.....好C服呀....LOL

玩又玩夠,行又行夠咁當然係要食野啦.............................






 
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我哋去返CITY HALL既Raffles City Shopping Centre裡既TEA HOUSE度吃飯仔!!好味!食飽飽後行咗一陣....口又開始痕喎...咁我哋走去食野,去邊樹!? 哈哈哈...就係老巴剎(LAU PA SAT)呀



  
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
老巴剎係好多本地人同遊客去食野的地方,有D野食好好味..但有D我就覺得好一般囉......尤其係串燒同埋魔鬼魚!!我以上吃的都OK架,大家唔怕熱可以去試下^^.....待續

沒有留言:

張貼留言