3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 3_Part 2)

這2日真係行到死下死下,又搬咗好多野番酒店,日日兩公婆好似托米工人咁,不過我哋玩得好開心,食得好開心。因為知道會行好多路,所以一早在香港BOOK 定做MASSAGE,比隻腳仔RELAX 下。今日我哋係去CENTER POINT做FOOT MASSAGE,之前來過,D姐姐手勢好好,野野中POINT,好勁!所以想去番LEE 一間,希望唔好令我失望!http://www.centerpointmassage.com/

如果你想BOOK,最好用EMAIL BOOK,唔好用佢哋個WEBSITE入面既 Reservation Form去BOOK 呀,因為好似唔係好WORK 咁,我初時係用RESERVATION FORM 去BOOK既,佢哋話會SEND 番個EMAIL比我做CONFIRM,點知我等咗成3個星期都唔見有EMAIL CONFIRM 我喎,所以我咪SEND EMAIL 問囉,朝早一SEND 半個鐘頭後就覆我啦,快到不得了!所以都係用EMAIL 好D~~~~
cpms@centerpointmassage.com


我今次都係去番SILOM店,BTS SALA DAENG EXIT 1 OR MRT SILOM EXIT 2,當你行到咁上下會見到一間醫院叫The Bangkok Christian Hospital ,咁就差不多到架啦,你見到有街口就轉右再直行一陣就到,由BTS站步行約10分鐘到啦^^
Address : 128/4-5 Silom Soi 6, Silom Road, Suriyawongse Bangrak, Bangkok 10500, Thailand




成個環境好RELAX,服務好好,員工好NICE架!D茶好好飲。最緊要手勢好^^,我哋做咗2個鐘頭Foot Scrub and Aromatic Foot Massage,佢哋都有同我哋按SHOULDER同個頭架!真係好C服^^,一腳輕鬆晒! 我哋2公婆好好彩,這兩位姐姐都好好手勢!所以我哋都好滿意^^

我哋有比TIPS果兩位姐姐架!因為真係辛苦工,大家開心姐^^。離開時順便行埋SILOM NIGHT MARKET,因為係返去踏BTS既必經之路。肚仔開始餓LU,要食野啦!去邊樹,RENAISSANCE HOTEL! BTS CHITLOM EXIT 2 近AMARA PLAZA!! 唔講咁多去相~~



鵝肝好好味!

PARMA HAM 正,甘香唔咸!

放幾片在我的意粉上,成件事正晒LOL (我覺得LOL)

冷海鮮不過不失!



這個就更加普通^^

 

Rock Lobster 唔可以唔食! MUST 食,真係好好味架~~~我同老公加埋吃咗起碼有20隻LOL..(CRAZY)

冬陰公~~~~~正
果汁任飲架~~


生果同甜品都好味!
 





愛死了這個芒果糯米飯!!做得很好,D芒果香甜到呢~~~~~~~~~

 

雪糕都好味架!!

 

用Hong Kong Bank Credit Card 簽帳有DISCOUNT架!! 2  persons 50% off, 3 person 30% off, 4 person 25% off, 5-15 person 20% off, 所以2 個人去係最so架,冇花冇假,你哋有興趣快D SEND EMAIL 去BOOK ^^ , Dinner Buffet最好BOOK 星期五或星期六,因為有BBQ Seafood,其它日子係冇架! 當晚都有生蠔食,生鮮同埋大隻架,不過我唔敢呀 ^^ 始終係高危食物,去緊旅行都係小心D~~~wakakaka

Email : chalearmkhwan.c@renaissancehotels.com  or

rhi.bkkbr.flavors@renaissancehotels.com

沒有留言:

張貼留言