3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 4_Part 2)

今日我哋會在Asia Herb Association 做全身MASSAGE,之前都係在香港SEND EMAIL BOOK 定先!以前都來過,感覺好好所以再幫襯
EMAIL : jp@asiaherbassociation.comWebsite : http://www.asiaherbassociation.com/

BTS PHROM PHONG Exit 2, 一到地面你會見到有2層高既NaRaYa店,跟住轉右直行,你會見到另一間CENTRE POINT,再KEEP 住行,就會見到架啦! (由BTS 到目的地步行約 4-6分鐘到啦!



唔係得罪,到而家都唔係好明,典解D人可以買到成大袋貨,買到好似上倉咁!!冇錯真係好平,但係我睇極都買唔落手!最後都買到2 件野咁大把 (仲要係我老公同我揾 ^^)!可能我係怪人!哇哈哈哈~~



話咁快又到LU,ASIA HERB ASSOCIATION 係由日本人開既,所以你會見到好多日本客架!入到佢你會覺得好RELAX! 佢哋要你比咗$先,之後會比一份問卷既野比你,問你想要既力度同埋重點在邊位置,洗白白先MASSAGE or MASSAGE 後先洗白白等等! 之後就係選擇你想要既香薰油! 而後就會送上熱茶比你架啦!好似好細心,但係每一個STEP都要等好耐先SERVICE你(當時D人唔多),比係上次我來的時候,服務真係差9條街!


 
MASSAGE 後....



我哋今次做2.5小時既全身MASSAGE (Treatment Type is ASIA AROMA RELAX) 我就覺得好正,幫我果位姐姐又係野野中POINT,但我老公今次就唔係好滿意!佢話麻麻地,再去都係去CENTER POINT 喎!坦白講我2次都OK,但係我都係鐘意CENTER POINT 多D~~~RELAX 完,又要行啦!天公造美冇落雨呀!Asiatique The Riverfront 我哋嚟近~~ BTS Saphan Taksin
 
 

上船啦, 一陣就到LU,船程係免費架!好多人,好熱鬧 ^^我好鐘意個氣氛,SHOPPING LA~~~~GO GO GO!!







陣陣海風吹埋黎!好C服,好RELAX,這裡好乾淨清潔!而且D價錢都唔係貴WOR :)行咗都差不多2個幾鐘,天又開始落雨!我哋冇起LEE 度食野!因為老公想去食串燒,明天要返香港所以要食都得今日乍!咁好啦返去SALA DAENG 啦~~~~點知........去到收咗舖!!我老公好失望呀,而我呢就好鬼倦!你估我哋今晚食咩....................居然係K...F...C.....oh no......

好彩有我至愛既生果乍LOL

明天要走啦,都係時候要收拾行李LU.....好來過大合照先 LOL

老公特登在SIAM PARAGON買LEE 條泳衣比我,哈!但係行程太密我哋到最後都冇時間去游水呀 LOL

待續~~~~


沒有留言:

張貼留言