3/03/2015

電波家庭韓國即興夏天之旅_Day 2_Part 1

照行程本來今日是去普羅旺斯村的,但經過昨日的艱苦旅程LOL 大家都係早不到起身,比原定計劃遲咗2個小時,因此我們改了行程!

唔好理咁多吃個早餐先! TOM N TOMS 好似STAR STARBUCKS的格局,但她們的出品絶對係優勝好多好多!!! 大家一定要試呀! (分店好多架)




叫完野食埋位等鐘仔着燈!



個蝴蝶包係MUST 食,係配醬汁來吃的(6 款醬汁選一種來吃),我哋ORDER 咗HOT DOG 所以可以有2 種醬汁 (相片有日子顯示是用相機影的,冇既係用手機影架LOL)



這個HOT DOG 也是MUST 食!!



這個ICE LEMON TEA 好好飲,味道好特別,非一般的ICE LEMON TEA!! 個膠杯我覺得好靚,所以帶咗佢返香港 LOL!!


吃過早餐我哋起程啦,去邊? 又係食囉 LOL,有人話去韓國一定要食佢哋既人蔘雞湯,對我來講並不是一定,但試下又何況呢! 景福宮(土俗村) - SUBWAY 景福宮 EXIT 2,到地面一直行,留意你左手邊呀!! (約10 分鐘)
 



 
就是這一間,我們在10:21AM 到,所以冇人排隊,早到早着數!!之後你會明點解呀!




這隻燒雞10個人去8個都話唔好味 (好睇唔好食),所以我哋冇叫到!






這個泡菜好味到不得了,係我去過咁多次韓國,最好吃的一間!
 



有咩事就PRESS 佢啦10秒內有人會幫你LOL



坦白說,不是外界所講得咁好味喎,但當然不是差啦,只係不是頂級好味姐LOL ,但我對下個妹吃咗第一口,就SIGH!!!! 佢話失望喎!!!個人認為泡菜還好味過雞湯呀!哈哈!


這個海鮮餅好味!!


嘩!!好多人排隊了,所以話呢!早D到好好多!!
 

因為大家之前去過景福宮,所以我哋今次冇再去,下一個景點係北村SUBWAY 安國站EXIT 2,到了北村,給我一個好RETIRE 的感覺,好寧靜的感覺!! 望到韓國從前的建築物好特別!
 

 


時空交錯!? 這一刻時間像是停頓了!
 




這個應該放在香港才對LOL! - 空間!!



這2杯果汁好好飲,見到就試下啦!
 
待續......

沒有留言:

張貼留言