3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 1_Part 2)

本來諗住吃飽飽就出發去下一個景點CHOCOLATE VILLE,不過諗諗下都係CHECK IN 先好D!今次我哋住Grande Centre Point Sukhumvit next to Terminal 21 Shopping Mall, 房間在16樓,景觀都好開揚架,冇野阻住LOL

最LIKE 可以望到泳池,不過這個泳池唔係好大,但都幾靚,是日冇筋肉人也沒有靚女游水LOL

 

張床都幾大,可惜唔好瞓,對於我來講太軟啦,個PILLOW又係太軟(好彩我哋冇'瞓荔頸') LOL
 


自動洗PAT PAT 機+自動沖水機.......................懶勁LOL (我冇用佢洗PAT PAT呀)都係靠自己好D LOL


走廊都幾靚...............OK唔講廢話!!...出發!!



又係另一次踏的士的唔好經歷,由於BTS OR MRT OR BOAT OR BUS係去唔到CHOCOLATE VILLE!所以最直接的方法係踏的士(除非你係自駕),當地人都係坐的士同埋自己駕車去,所以冇計啦,的士係酒店同我哋接既(不過要小心因為D TAXI佬好多都唔係好識去,你上車前最好叫酒店PRINT張MAP比你(有泰文同英文),同埋真係要SURE個TAXI佬係識得去,見佢烏下烏下你咪上車),我哋由酒店出發(ASOK)去到目的地要差不多1個鐘頭多少少 (塞咗少少車),經過好似4個HIGH WAY 收費站,而每一次都係我哋比$比司機過HIGH WAY,去程收費要$599b,當時老公都覺得有d怪,點解過完第2個high way 收費站都係130b左右,點解去到最後的收費站已經450b,每次跳標都係2b,咁快到450b既,最後收費係599b,諗住都係百多蚊港幣,而且個路程真係好遠(以前由機場去CENTRAL WORLD都要400幾b,所以都冇咩理會到啦!點知回程後先知!頂!條PK 都食水深喎,因為忠既TAXI 叔叔收我哋只係$250b,最衰我冇記住個賤人taxi 佬個車牌,否則我實同酒店嘈架!FINE!!就當比BEGGAR!!!! 也希望大家會去泰國的朋友,踏TAXI時小心D~~~




好!講返我哋既行程先!!FINALLY 我哋都去到CHOCOLATE VILLE 啦~~~~




見到LEE 個風車就係架啦~~~~入面真係好靚架,好似FOR人去影相咁,我最開心係見唔到強人,好寧靜,泰國人都係一家大細來食野,好多OL同情侣來到影下相食晚飯,當日我哋只見到2 個香港人~~因為唔想同人迫,所以我PLAN咗星期四去LEE度架(姐係我哋第一日行程),因為星期六、日多人都爆,到時影相都唔會咁暢快呀LOL (老公都話我醒 LOL)
佢哋開放時間係由1600-0000 (早上唔好來呀,唔開架)
http://chocolateville.net/

  
行到咁上下,天開始雨粉粉,加上開始聞到D食物既香味,雖然午餐都未消化晒,但唔理LU,都要食下野,試下好唔好味既LOL


這個魷魚好味,燒得唔乾!!正



LEE 個PIZZA,好好味! PARMA HAM 一D都唔咸....正!!



我哋一路食,出面就狂風瀑雨又行雷閃電,大雨到連河裡的鴨仔都上岸避雨,好鬼CUTE LOL~~~~

540
當我哋食飽飽,飲飽飽準備走既時候,雨也停了!!感謝呀LOL

唔好以為我哋咁就返酒店喎!! NO WAY~~~我老公要去探一個人,所以我哋就去咗BTS-Sala Daeng Station 睇下撞唔撞到佢!!要見邊個?就係LEE 檔串燒檔,我哋每次來泰國都會幫趁架!真係好好味,我哋由5b開始幫趁,買到而家10b一串,如果你哋覺得翟道翟d串燒好味,我相信你會愛上這個,因為佢哋好味好多好多,我細妹初時都唔信我,但後來同佢去泰國玩,當時住Banyan Tree,這間酒店係近Sala Daeng Station,咁近當然要帶佢哋黎食啦,我細妹佢哋即場試咗一串,之後眼睛發亮,嘩!真係好好味喎!就係咁我哋4個人買咗68串返酒店食(當中有雞肉、豬肉、雞翼及一些內藏,但就係冇牛,這檔串燒有飯供應架,細細包,佢會問你要唔要,如果冇記錯,好似係$5b一小包)!!見細妹佢哋咁食法就知真係好好味LOL~~~~


因為之前食咗太多野啦,所以今次我哋只買6串,d肉好諗,好香,我哋唔要點醬都好好味,本來諗住未來日子會再來食,點知再去時,佢哋已經收咗舖(之後再講)!!OK!講返行程先,食完串燒之後去邊!? 哈哈!不是酒店係BIG C 掃貨~~~~但未去之前本來想去SILOM COMPLEX行下先,點知正在裝修中,仲想話買生果同毛巾添!

真係好想SHARE 比大家知LEE檔串燒在哪裡,所以叫左老公影咗檔野既位置,其實檔野在BTS Sala Daeng站 同MRT Si Lom 站中間,不過在BTS Sala Daeng 唔記得係唔係EXIT 4,總之係EXIT 3 對面既出口(見到YAMAZAKI EXPRESS OR MR. SHAKE 果邊)車站旁邊就係正在重新裝修既商場SILOM COMPLEX

落咗地面要向住MRT Si Lom方向行,一到咗第一個街口,你就會見到對面我用黃色大圈圈住'Z'好似係ZURICH既標誌,但不用過碼路,轉右直行你就會見到串燒檔架啦就係細黃圈既位置。(唔好咁早去呀,差不多5點到佢哋先開檔架)



希望幫到大家去揾啦LOL

本來可以由BTS站直通這個叫SILOM COMPLEX
商場,但係而家裝修中封咗,唔知將來個商場叫咩名呢?又係叫silom complex?



姐係話好快又有一個新商場行街街啦。咁只好遲D再見LOL!! BIG C We're coming lol........

去到BTS CHITLOM STATION,落車急步去咗林珍香先,因為在香港只'唱'咗HK$1000,食晒D$啦,SUPER RICH 又CLOSE咗,所以去林珍香'唱'多HK$1000用住先!! (個RATE 係3.9)
 

掃貨當中...........



第一日就咁啦,6大袋!!哈哈哈


這個一定要飲,每次都係要飲佢,青檸soda好好味!!!!

無意中發現,個味道都OK喎!! LOL



.............................待續~~~~

沒有留言:

張貼留言