3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 2_Part 2)

今天的重頭戲就係去鄭皇廟(又名黎明寺),早幾年己經去過大皇宫、玉佛寺、卧佛寺,當時因為冇時間再去鄭皇廟,所以miss 咗,今次一定要補賞番!

坐BTS去到Saphan Taksin Sation, EXIT 2 踏船仔出海,今晚行夜市去Asiatique, The Riverfront都係LEE 度踏船架!





唔好講咁多,買船飛先!$40b一個人(Single Trip)

上船LU.........................

話咁快就到THA TIEN (N8),落船向右你會見到一個收錢處,要再比$3b船費再踏船仔過對面海去鄭皇廟 (Wat Arun)下船後向左行約十分鐘就到lu

 

就係LEE 隻船啦!快D快D快D ^^
入場費每位$50b
 
 

  
終於見到鄭皇廟啦,個設計好特別,以前既人係點起架呢?後來發現原來係可以經樓梯爬上去,冇錯係爬上去,因為你一定要靠雙手先行到上去,否則實跌死!如果你係畏高,我真心提議你唔好上去,因為上去比較容易,但落番嚟就難好多。而我呢就有理冇理上去先算,點知上咗去先知死!等咗好耐先夠膽爬番落嚟乍!!有個鬼佬上咗去之後,都唔敢落番去,係咁起條樓梯口走來走去,又停下又望下有幾高,又想落,又唔敢落,跟住就係咁OMG OMG OMG,又深呼吸,我都忍唔住問佢,ARE U OK! 佢答我唔OK,我都明既,因為我由上面望番落去都有小小腳軟呀!大佬條樓梯差不多垂直70度角呀!!不過真係好值得上去架,地面同上面係2個世界,隔住湄南河望番對岸既景色好美(如大皇宫呀,玉佛寺咁)
 
 
我老公影LEE張相時,我係拉住佢見衫架,真係唔係講笑LOL,睇落去好似好EASY咁,其實級與級之間係好大距離架,TAHTS WHY我話要用手扶住呢!  
 
 
 
 
是時候要回程LU,到咗樓梯口,還見到鬼佬先生七上八落咁款,其它人又冇理佢,佢D朋友又落晒去喎,忍唔住我就同佢講,Hey guy! please take a deep breath..... going down step by step and follow me, he said ok ok I will follow you. 但之後佢都唔敢落,望住我苦笑!我只係聽到佢不斷係咁OMG OMG OMG!我望番住佢我都相講OMG!因為我都驚架LOL。終於平安落地!其實我都有KEEP 住跑步架,但係我落番黎之後,隻腳好似唔係自己,腳震震咁,震到好似凍到要著秋嬋牌內衣咁款呀!!!不過好開心,因為終於完成我既心願! YEAH!! (鬼佬先生在佢既朋友ENCOURAGE 之下一步一步咁,落番地面LU ^^)

天開始黑啦,真係時候回程吃晚飯LU,去邊!?當然係琴日BOOK咗枱既建興啦~~~GOGOGOGO................生蝦剌生我哋黎緊LOL




生蝦剌身當然又係2碟啦~~~



這個燒海鮮,好普通可以唔叫~~~~

 

這個蒜溶蒸蝦!好好味呀~~~


這個炸蝦卷,如果你喜歡食炸野,咁你一定要試,因為好好味架。^^ (噢!LEE 碟冇影都個MEMU添LOL)



菜都一定要食架。滿足了,吃得很飽,但要起行啦,因為要去行泰國最新開既夜市Asiatique,點知去返Saphan Taksin Sation時,橫風橫雨又行雷閃電喎,老公提議返酒店先啦,因為佢見到我個樣謝過謝老四,哈哈哈!!所以我哋決定早D返酒店休息,今日行得真係好鬼倦,都啱既! 明天我哋都係要行行行架~~~Mr. 翟道翟明天見!待續 LOL
 

沒有留言:

張貼留言