3/03/2015

電波家庭韓國即興夏天之旅_Day 1_Part 2

CHECK IN 過後我們便走去E-MART 買水,飲品同水果!!  這間E-MART 有3層架(地面果層同埋地底2層),你買滿30,000 WON 就可以退稅,有紙皮箱、封箱膠紙和繩比你PACK箱,(好似SEOUL 站間樂天咁),但要緊記你買生果同肉食係唔可以退稅架!!





回酒店放底所買的東西,便立刻起行, N首爾塔我哋黎緊!! 明洞站EXIT 3 (上一次我哋係由東國大學站轉塔巴士上塔,之後轉坐CABLE 下山,今次就買來回票坐CABLE,方便好多架)




這是一輛登山車,只係上到半山的,之後要轉大的吊車架!



日落了,很美的太陽!



買票上山先!
 



把心願、愛意、祝福一一掛上。




是時候要走啦,其實上年X'MAS來過了,為何半年後又去呢!?就是為了我的妹妹囉,佢未去過,而我哋上次來的時候係睇夜景,今次是日景,就當是一個新的景點去吧!! 相信我唔會再來了,行樓睇都行死咗 ^^ BYE BYE N 首爾塔!


回到地面,沿路走回明洞,吃晚飯先,大家隻腳仔都好倦了,而且沒有睡得好,真的要好好的坐下! 誰不知好去唔去試咗一間態度十分差的食店,大家認住佢,唔好幫趁佢呀! (雖然佢哋D食物確實唔差) 但果個亞珠媽個PK樣,真係想打佢,細細細妹話我可能太倦,否則我應該一早同佢片過!! ^^

究竟發生咩事呢!? 因為大家行得很倦,倦到不是十分肚餓,只想找一個地方休息一下,吃一點食物,當我哋點菜的時候,見到個餐牌話牛筋骨係38,000WON,見張相都大碟,所以就叫啦,點知當我哋叫的時候亞珠媽話係一條要38,000WON 如果我哋每人一條要成千蚊港幣,我在香港食阿里朗or巨龜莊食都冇咁貴。所以我哋決定只叫一條,加一份豬肉再加一個石頭飯,試下便算,出去再吃其它,點知條亞珠媽個臉立刻變樣,用國語話我哋的份量唔夠4個人食,想我們叫多點,但我哋堅持只叫這些,連酒水都唔叫! 我冇錢嗎?我就係扁不叫! 之後就西口西臉! 真係有點嬲,但沒有心機理會,因為真的很倦了!! 總之不會有下一次!!
 




吃過飯後,我們當然係行明洞啦,細妹好似剛從赤柱出來,勁買野!! lol



 
 
是時候回apartment 啦,由朝走到晚了,真的要時間好好休息,明天又要一早起身了 ^^

待續

沒有留言:

張貼留言