3/05/2015

電波老年之泰國之旅2012 (Day 5)




話咁快就來到最後一日啦!昨晚PACK行李PACK到成2點幾,真係好倦,但係最後一日啦,所以一早就起咗身準備食早餐!




 









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
因為都冇咩好CHOICE 所以簡簡單吃過便算LU!之後我哋去邊呢!當然係TERMINAL 21 啦,雖然我哋住得咁近,就係因為近,所以先至PLAN今日去行下,唔駛浪費時間LOL! 影下間酒店名先^^
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Terminal 21 每一層都會用一個國家來做主題,好特別好得意!
 
 

 
 

 

 
 
 

我的傻老公~~~~LOW B ^^
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
拿拿拿就係LEE 間鴨仔衫啦,之前在Platinum Fashion Mall 等極個SALES都未返所以買唔到,居然比我在TERMINAL 21見到!真係開心死我 
行到咁上下,係時候要食野啦! 這是今次泰國旅行既最後一餐,要選一個好既,將這個旅程劃上完美句號! (但鬼知邊一間好咩LOL,所以都係隨心啦!哈哈哈),今次我哋去食SABU SABU 係任食90 MINS!
 

 
 

一邊係醬油湯底,另一邊係昆布湯底!正好味~~
 

 


材料好新鮮!好味!上菜快。有一個特別既地方係SERVICE 我哋既WAITER 係變咗性既男人,後來發現有好幾個都係變性人,我唔會歧視,因為冇資格也唔應該,只係覺得好特別,同埋佢哋著3吋既HIGH HEELS走來走去,又要捧餐好勁呀! 嘻嘻 ^^ 這一餐又係好滿足~~~

係時候要走LU,酒店比我哋Late Check Out 到一點,攞返行李,電波老年團起行回歸LU。泰國先生BYE BYE啦,不過我好肯定咁講好快我哋又會再見既!! ^^

老公話點樣嚟就點樣走喎! OK...唔踏TAXI LU 我哋又係踏AIRPORT RAIL LINK! GO GO GO

到咗機場,我買咗一盒芒果糯米飯!
 

入閘後見到DQ,當然要飲啦!

左邊係我既,右邊係我老公~~



唔好味既'FREE 雞'餐~~~~點解CATHY 咁差既~~~以前好味好多喎 LOL

 


後記: 今次泰國之旅,真係玩得好開心,買得好開心,食得好開心,除了第一日TAXI佬的問題,機本上泰國人係好友善架!好肯幫人,好似我問路既時候,果位妹妹仔唔係好清楚點去,佢會幫我問其它途人再話比我知點去!真係好感動架 ^^  泰國我愛你! WAKAKAKA

好想SHARE 我買咗D咩心頭好! 買衫買褲買鞋買野食連泳衣都買埋!但係我最開心係買到以下既野!

一大箱零食LOL


藥膏 - 各大藥房

木磨盅- 翟道翟

冬陰公湯粒 - BIG C



香芧茶同薑茶 - BIG C
 
 
香薰 - CENTRAL WORLD (Karma Kamet - Secret World)
 

SKIN CARE - BEAUTY BUFFET (好多BTS 都有舖架)
 

鴨仔衫 - Terminal 21

 
謝謝收看~~~~~~ ^^

沒有留言:

張貼留言