3/03/2015

電波家庭韓國即興夏天之旅_Day 2_Part 2

北村過後我們由SUBWAY 安國站EXIT 2 去 EXIT 6,就是為了人人商場!!



出站後一路向前行!


給我遇上星星茶坊,又名 Miss Lee Cafe,見到了當然要朝聖啦^^



很可愛的MEMU!



我們也來趁熱鬧!學人許個願!!



充電了便向人人出發!!



當你走進人人商場(其實這是個韓文字,只是似中文字'人人',所以我先咁叫,不知其他人是不是都是這樣叫呢),就像是走進一個藝術空間!!



你有興趣吃屎餅嗎? LOL


SHOPPING 完後我們起行去吃晚餐了,因為是星期五為了避開放工的人流,所以希望5時前可以坐到地鐵。而我哋下一個目的地 - 鷺梁津水產市場。做咩!? 當然係食海鮮啦!!!!! (SUBWAY 鷺梁津站)
 



過埋這條橋就到架啦!



每次來都係幫趁佢'世亞海鮮',點解!?老板娘好人,唔會欺騙你,海鮮每次去都係靚貨,佢會問你D海鮮點食。好似今次我哋想食八爪魚剌身,本來想吃大隻的,但佢講要食剌身不要大隻,要BB的才夠嫩滑,我當然信佢啦,我買大的是貴好多架!但老板娘唔會因為做生意而做生意囉!! 你可以好放心架!!




跟住佢叫了一個呀珠媽來帶我哋去這間食店把海鮮加工!! 還同我講會稍後再來同我跟進D 海鮮點煮!! (老板娘識講國語) 你話佢係咪好好呢!!上年我來時佢送了一碟生蠔比我,今次隨了計平我們外,還送了一袋蜆給我們放在龍蝦鍋裡吃!! 多謝你呀可愛的老板娘下次再來探你呀!!!!!!





必定有的菜同醬料!!



愛飲酒的朋友這個你一定要試,好飲!!





今次我們要了龍蝦,蝦身做剌身!!  其它部份做火鍋!! 個火鍋湯好清甜,很足料,有很多蘿蔔同芽菜,加埋蜆肉同大蔥正呀!!!!



BB 八爪魚剌身!!正


BBQ 野生鮑魚 (約HKD100一隻) ,好味彈牙又大隻 (這樣看好似好細隻咁,其實每一隻差不多有一部IPHONE 咁大架!! 




帶子蒸過龍,激死我,但都係好好味又大隻! 有一隻碗咁大架!! CRAZY!!



皇帝蟹,肉鮮甜無比,一試難忘,愛死了!!



它的蟹膏似蛋白,充滿海水味,連肉一起吃,美味!!


松葉蟹

我把蟹肉拆了,放在蟹蓋裡 (這裡的蟹肉不包括蟹腳架),連同蟹膏一起死,我唔知用什麼文字去形容了,我的細細細妹吃了第一口,講了這一句 : It's Crazy!!! 哈哈哈,她向我說明白為何我為蟹而CRAZY!! 的確我係!!!!



這是我們吃完的景況!! 勁呀!! 清晒!!我哋飽到不得了!! (這餐海鮮連加工費都係HKD2200左右,每人約HKD510,你話香港點會食到)底食!!  ^^
 


之後我們去了東大門,又係SHOPPING 的時間!! (SUBWAY東大門站EXIT 9)
 



SHOPPING 時,見到有LEE 罐梨水買,咩都唔理要飲呀,係一定要買來飲呀,每一啖都充滿梨的果肉架!!!

夜遊清溪川,韓國人真的會把腳放入溪水中,見到佢哋咁,好似好C服咁喎LOL
 
待續......

沒有留言:

張貼留言